رویکرد موجود به تهوع در نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تهوع در تمام علائم بیماری کلیوی شایع است، نفروپاتی IgA در یکی از آنها است. تهوع در حال حاضر به طور جدی تحت تاثیر قرار زندگی بیماران و ارتباط اجتماعی است. چه کاری می تواند بیماران انجام دهد برای دریافت تهوع خلاص شدن از شر؟

؟ علل تهوع در نفروپاتی IgA در؟

این نفروپاتی IgA در توسط رسوب IgA در کلیه مشخص می شود. زمانی اتفاق می افتد ثبت اختراع سرد و یا عفونت. آنتی ژن و آنتی بادی در بدن انسان می تواند پیچیده ایمنی آنتی ژن-آنتی بادی تولید کند. با گذشت زمان، مجتمع های ایمنی در کلیه تجمع می یابد و آسیب سلول های ذاتی، اگر درمان نشود، سلول به خوبی عمل نمی کند، که منجر بسیاری از مواد زائد و مایع اضافی تجمع در کلیه ها، اوره که به دستگاه گوارش با جریان خون، اوره و سپس رسیدن به روده، آن را به آمونیاک تجزیه شده توسط اوره آز. تحریک غشاء مخاطی دستگاه گوارش، منجر به نتیجه تهوع.

؟ روش در دسترس برای تهوع نفروپاتی IgA در؟

دیالیز است که معمولا استفاده می شود برای حذف مواد زائد، مایع اضافی را از بدن است. اما شما نمی توانید با این مشکل اساسی برخورد، یک بار بیماران متوقف داشتن دیالیز، مواد زائد تجمع در کلیه دوباره.

پیوند کلیه اثرات برای پایان دادن به علائم، اما شما باید بدانید که پیوند کلیه است درمانی برای بیماری کلیوی نیست، یعنی نفروپاتی IgA است مشکل از بیماری کلیه، اما یک مشکل نیست ایمنی. تهوع سقوط حتی اگر آنها پیوند کلیه.

در واقع، درمان مواد مخدر می تواند به نفع بزرگ به بیماران را. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر ترویج گردش خون، هزینه های رگ های خونی، از بین بردن مواد سمی به طور کامل، جلوگیری از بافت کلیه متمرکز اجرا می شود در فیبروز، و همچنین به عنوان تجدید ژن بیماری ها و سلول. تهوع می توان با بهبود عملکرد کلیه اجتناب شود.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1897.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، IgA در درمان نفروپاتی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: